رازهای ناشناخته قرص ماشین ظرفشویی که ما به شما میگوییم

رازهای ناشناخته قرص ماشین ظرفشویی که ما به شما میگوییم

آمار بازدید 453

کاربردهای جالب قرص ماشین ظرفشویی

 

                                                                                     

 

در ظاهر قرص ماشین ظرفشویی نت پلاس برای شستشوی ظروف داخل ماشین ظرفشویی طراحی شده است اما شاید باورتان نشود که همین قرص ماشین ظرفشویی کاربردهای خارق العاده ای در تمیزی سطوح از جمله لکه بری ، حل کردن چربی و روغن ، جمع کردن آب اضافی و ... را دارد.

پس تعجب نکنید زیرا قرص های ماشین ظرفشویی نت پلاس کاربردهایی فراتر از شستن ظروف دارند.

قرص های ماشین ظرفشویی نت پلاس حاوی مواد شیمیایی درجه 1 و با کیفیت از جمله نرم کننده آبهای سخت، سفید کننده و از بین برنده لکه ها ، آنزیم های حل کننده مواد پروتئینی، نشاسته ای و ... میباشند.

در ادامه برخی از این ترفندهای ویژه را با شما در میان خواهیم گذاشت.

 

1: برق انداختن سینک و سایر فلزات

سینک ظرفشویی از محیط هایی هست که به ظاهر ممکن است تمیز باشد اما دارای جرم و میکروب هست . بعد از هر شستشو چربی های غذا ، اثرات ظروف سوخته ،تیرگی ناشی از رنگ چای و قهوه و ... به صورت جرم روی سینک باقی می ماند . قرص ماشین ظرفشویی نت پلاس هم به عنوان شوینده و هم به عنوان یک پد شستشو عمل میکند. فقط کافی است مقداری آب گرم روی سینک بگیرید و قرص ماشین ظرفشویی را با دستکش به اطراف بمالید. به یک چشم بر هم زدن متوجه خواهید شد که سینک ظرفشویی شما چقدر صیقلی و براق میشود.

برای فلزات دیگر هم با استفاده از آب گر و قرص و البته مدت زمانی خیساندن به تمیزی و جلای قابل توجهی خواهید رسید.

2: لکه های لباس از جمله لکه زرد

از بین بردن لکه های زرد تی شرت و لباس همیشه امری خوشایند بوده است . اصولا لباس های رنگ روشن را سخت میتوان لکه بری کرد به خصوص لکه زرد زیر بغل . اما با این ترفند شما میتوانید لکه های روی پارچه را از بین برید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قرص ماشین ظرفشویی نت پلاس را به ماشین لباسشویی اضافه کنید و برنامه شستشوی معمولی را تعیین کنید.

3: قابلمه و ماهیتابه

اگر به قابلمه یا ماهیتابه شما باقی مانده غذا چسبیده طوریکه به راحتی تمیز نمیشود و یا قابلمه شما سوخته ، ترفندی که میتوانیم به شما معرفی کنیم استفاده از قرص ماشین ظرفشویی نت پلاس هست.

برای شستشوی غذای چسبیده مثل ته دیگ، شما میتوانید قرص را با مقداری آب در ظرف و روی شعله مستقیم قرار دهید و چند دقیقه بعد از اینکه آب جوش آمد به راحتی ظرف را تمیز کنید . همچنین اگر ظرف شما سوخته با استفاده از همین آب گرم و قرص ماشین ظرفشویی اثرات سوختگی را از بین ببرید.

4: رنگ آمیزی روی دیوار

یکی از تفریحات کودکان در خانه نقاشی کشیدن روی دیوار هست به خصوص اگر از مداد رنگی استفاده شود که پاک کردن آن کمی دشوار است. از روش های معجزه آسایی که میتوانیم در تمیزی دیوار به شما معرفی کنیم استفاده از قرص ماشین ظرفشویی نت پلاس است . به اینصورت که 4/1 قرص را در مقدار کمی آب حل کنید و با استفاده از اسفنج یا پارچه تمیز دیوار را پاک کنید . این روش نه تنها برای مداد رنگی بلکه در کل برای تمیز کردن دیوار به خصوص در ایام خاته نکانی فوق العاده می باشد.

 

5: لکه چای و قهوه

اصولا در خانه های ایرانی به خصوص در خانواده هایی که مصرف چای بالایی دارند، کدر شدن لیوان یا استکانها بعد از مدتی محسوس است و در نهایت کار به جایی میرسد که این لکه ها با شستشوی معمولی توسط مایع ظرفشویی برطرف نمیشوند. لکه ناشی از قهوه در فنجان یا ماگ هم به همین صورت است. از موثرترین و بهترین روشها برای لکه زدایی چای یا قهوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی نت پلاس است. لیوان و فنجانهای خود را به مدت یک ساعت در ظرف یا سینک آب داغ و قرص بخیسانید و پس از آن با اسکاچ شسته و آبکشی کنید.

6: تمیز کردن توالت فرنگی :

یکی از سخت ترین کارها ممکن است شستن توالت فرنگی باشد. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم با بهترین و کم دردسرترین روش توالت فرنگی خود را بشویید. برای جرم زدایی و تمیز کردن توالت ما به شما قرص ماشین ظرفشویی نت پلاس را پیشنهاد میکنیم. با قرار دادن یکی قرص در توالت فرنگی و سپری کردن مدت زمانی کوتاه میتوانید میتوانید به راحتی با یک فرچه ساده توالت فرنگی را کاملا تمیز کنید.

7: نشت روغن

اگر همیشه در پارکینگ یا حیاط منزل خود با مشکل نشت روغن ماشین روی زمین مواجه هستید، ما به شما راهکار معجزه آسایی ارائه خواهیم داد تا تمام چربی وکثیفی موجود در سطح را از بین ببرید . با توجه به میزان نشتی وکثیفی روی سطح زمین شما از تعداد مشخصی قرص ماشین ظرفشویی نت پلاس استفاده کنید. بعد از اینکه زمین را خیس و آغشته به قرص کردید حتما مقداری زمان بدهید و بعد با فرچه روی سطح را کشیده و آبکشی نمایید.

8: تمیز کردن یخچال

مواد غذایی ریخته شده در یخچال هم باعث کثیفی و هم بوی بد یخچال میشوند. با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی نت پلاس و آب گرم شما میتوانید به راحتی یخچال را تمیز کنید . فقط فراموش نکنید که اول قرص را در آب گرم حل کنید در نهایت با استفاده از اسفنج یا دستمال یخچال را تمیز کنید و حتما بعد از تمیز کردن مجددا با دستمال نم دار روی سطوح را بکشید.

 

شما میتوانید برای انواع شستشوها از قبیل : اجاق گاز ، سرخ کن ، رسوبات روی شیشه ، دیگ ماشین لباسشویی ، صندلی های پلاستیکی داخل بالکن ، سطل زباله و ... از قرص ماشین ظرفشویی نت پلاس استفاده و معجزه تمیز شدن را ملاحظه کنید .